FRIDAY

Himla skönt med helg igen, äntligen! Första skolveckan efter jullovet är avklarad men det har dock känts som den längsta veckan någonsin.
Så idag är jag glad för det är helg.

Vecka har varit ganska jobbig faktiskt och jag går bara upp senare och senare om morgonen är verkligen helt slut.
Har dock varit duktig med träningen denna veckan och tränat än så länge 3 gånger. Har även tränat varierad träning då det blivit en blandning av spinning, step och idag ett danspass.

Imorgon ska jag troligtvis till Kalmar för lite shopping. Därefter blir det att åka skridskor, underbart.
Nu väntar fredagsmaten på mig!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv; haha jo vi har ju gjort det, förutom spinningen då! Haha :) Hoppas att din helg med blir bra!:)

2013-01-11 @ 22:39:50
URL: http://mathiilda.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0