LÖRDAG

Nu ger jag upp allt plugg för idag är helt slut. Det är så många måsten just nu som jag bara inte orkar tänka på, är så sjukt skoltrött just nu allt jäkla plugg tar kol på mig.
Längtar verkligen som en galning till sportlovet, ska bli skönt med en liten paus från skolan.
På sportlovet ska jag även åka upp en sväng med mamma till min syster Sofi, för massa familjemys och shopping åh längtar!
Inte nog med det så kommer även min andra syster Emma hem över helgen på sportlovet, saknar dem massor. Är verkligen jobbigt att inte ha dem så nära mig som jag önskar att jag hade.
 
Ikväll får jag se vad som händer, Hampus är inte på topp så vi får väl se om han orkar med mig ikväll eller inte haha. Ett måste ikväll är iaf melodifestivalen, förra lördagen var lite av en besvikelse så nu vill jag se en förbättring!
Hoppas ni får en bra lördagskväll.
 
Ge mig sommar och myskvällar med finaste Hedda!
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0