Godmorgon

Godmorgon allihopa!
Känner mig ungefär som en ihjäl bankad råtta idag, varför vet jag inte. Vaknade även med ett himla sug för sötsaker så mamma fick i uppdrag att köpa munkar på torget när hon skulle upp på stan, mums!

Idag tänkte jag ha en riktigt slappdag, bara ligga i sängen och kolla serier och filmer.
Måste ladda upp batterierna inför imorgon då det bär av till Göteborg, andra försöket att åka dit denna månaden.
Förra gången vi tänkte åka iväg så fick min syster hjärnhinneinflammation och blev väldigt sjuk så någon resa blev det inte då men nu gör vi ett nytt försök imorgon.
Vi ska gå på Liseberg, shoppa och ha det himla mysigt, ska bli himla kul!

Frukost i sängen är aldrig fel


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0