FRAMTIDSPLANER

Livet rullar på hur bra som helst nu och det är jag väldigt glad över.
Imorgon börjar jag skolan och nervositeten börjar komma krypandes. Planen är nämligen att jag ska gå tre månader på komvux här i Nybro för att läsa en kurs, naturkunskap B.
Mina framtidsplaner har ändrats helt under sommarens gång efter mitt sommarjobb på kalmar sjukhus. Jag är nu inne på att söka till sjuksköterska till våren och behöver naturkunskap B för att komma in vilket jag inte läste på gymnasiet.
Vem vet kanske hinner jag ändra mig igen innan det är dags att söka till högskolan men då är jag iaf ännu en kurs rikare.
Det känns väldigt bra att ha ett mål, något att rikta in sig på. Jag hoppas verkligen jag är inne på rätt spår nu, det känns väldigt rätt åtminstone. Nu är det dags att bli vuxen på riktigt och jag kan inte mer än säga att det känns skönt, jag är redo helt enkelt.
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0