BUSY DAY

Vilken dag jag haft idag, var länge sedan jag fick gjort så himla mycket på en och samma dag.

Hade till och börja med ett sjukhusbesök in bokat vid klockan ett, men innan vi åkte fick jag ett samtal där de ville att jag skulle komma på anställningsintervju i Kalmar. Vilket dock passade ypperligt eftersom vi redan skulle in, håller alla tummar och tår att jag får jobbet.
Har även tagit ett nytt kort till mitt körkort eftersom det första inte blev godkänt, hunnit gå en sväng på stan och haffat ett par underbara skor och en topp.
Efter Kalmar åkte jag direkt till min pojkväns nya lägenhet och slängde mig i hans famn.
Efter en väldigt lång dag är jag helt slut och ligger nu äntligen i min säng, avslutar min kväll med skilda världar.
PUSS & GODNATT


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0