Often in life we forget the things we should remember and remember the things we should forget.

Äntligen helg imorgon igen, underbart. Har verkligen ingen ork att gå i skolan och jag som verkligen skulle anstränga mig sista året.. Vi får se hur det går, är så himla skoltrött.
Idag har varit en ganska bra dag ändå fick hem min jacka som jag beställde i fredags och den satt som en smäck underbart ögonblick.
Har även varit på teori kurs med bästa tjejerna vilket jag trodde skulle vara de längsta två timmarna i hela mitt liv men det gick ganska fort faktiskt. Dagen avslutades på bästa sätt med halv åtta hos mig och mcd. Jäkligt gott. Nu ska jag hoppa in i duschen sen sova.
 

Everyone can fake a smile
 
PUSS
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0