Live in the moment because every second you spend angry or upset is a second of happiness you can never get back.

Hade en trevlig kväll igår med fina vänner. Är så tacksam för ni finns, helt underbara är ni.
Idag vaknade jag av att min katt krafsade på min dörr och ville komma in. Kunde dock inte somna om efter det så jag pallade mig upp för att göra frukost. Var så himla sugen på nybakta frallor så jag bakade scones till frukost idag. Jäkligt gott.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer dock måste jag verkligen städa mitt rum och se till att mina jeans blir tvättade tills imorgon. Annars har jag inga större planer.
 

MUMS
 

Kommentarer
Postat av: Idus

DU ÄR MUMS!! Hihi puss

2012-09-12 @ 11:54:48
Postat av: julle

love you baby! hihi

2012-09-13 @ 20:37:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0