I don't wanna hold you if you wanna go

Underbara lediga dag. Fruktansvärt skönt att få sova ut på en onsdag har dock inte gjort så mycket vettigt idag brukar bli så på mina lediga dagar.. Men har faktiskt gjort det mamma bad mig om innan hon åkte till jobbet och det var att ta hand om alla mina skolsaker från förra året haha... Aja, nu är de borta iaf, bättre sent än aldrig!
 
Väntar spänt på att bonde ska börja älskar verkligen det programmet hehe, är så mysigt. Börjar dock bli lite halvt uttråkad nu... Inte undra på egentligen har inte ens gått utanför dörren idag, herregud jag måste verkligen börja röra på mig mera.. Skärpning nu Julia!!
Längtar något kopiöst till helgen alltså, pappa fyller år, Emma kommer hem, får träffa min farbror och mina underbara kusiner hihi!
 
Finaste systrar!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0