Hopeless

Har verkligen inte hunnit gå in på datorn och blogga på ett tag. Har nämligen haft fullt upp med fysikplugg har verkligen kämpat som ett djur, men vad hade all slit för nytta när provet ändå gick skit? Så jädrans omotiverad på att gå i skolan nu alltså.
Långhelgen kunde inte kommit mer passande. Ska inte tillbaka till skolan med vanliga lektioner på en hela vecka, så jävla underbart!
Har verkligen inte hänt speciellt mycket har umgåtts med min fina syster som kom hem i helgen, det var välbehövligt. Var även på klassfest i lördags, med min gamla klass från högstadiet det var trevligt faktiskt, var kul att se alla igen!
Har bett mamma köpa kakor känner att jag behöver tröstäta...  
 
Jag och min fina vän i lördags!

Kommentarer
Postat av: Idus

Tycker om dig knas!! Hihi puss

2012-09-26 @ 11:38:35
Postat av: jullle

hehe och jag dig baby!! PUSS

2012-09-26 @ 20:19:11

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0