Don't start what you can't finish

Har hittills haft en jäkla bra fredag dock har det tråkiga vädret dragit ner mitt humör lite. Började dagen med att trampa iväg till skolan för att ha en lektion i design sedan slutade jag för dagen. Väl hemma så åkte jag och mamma direkt in till kalmar för lite shopping. Vi hittade en hel del båda två.
Trötta efter shoppingen så satte vi hos på Ming palace för att återhämta oss lite.
Är verkligen fortfarande helt ont i magen proppmätt fast det gått 2h 30min sen vi åt.. haha, men inte undra på egentligen tryckte i mig 14 vårrullar (Ja, jag räknade...)
Hade säkert kunnat äta fler dock kände jag att jag skämdes lite för att hämta mer mat när det var sådär 6:e gången. Fast stod faktiskt på skylten utanför att man fick äta så mycket som man ville.. hehe ;)
 
Ikväll ska jag leka med min fina vän Ida, har laddat upp med en påse godis från tokiga ture och en fet chipspåse denna kväll kan ju bara inte gå fel.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja man blir verkligen fast! Har inte kommit så långt än men kan tänka mig att det bli tråkigt.. Fin blogg du har!:)

2012-09-14 @ 19:46:14
URL: http://mathiilda.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0