beautiful day

Har haft en jäkla bra långhelg men den hade gärna fått vara ännu längre. Även fast jag inte har skola imorgon så har jag ändå lite ångest inför morgondagen är inte direkt pepp på att gå upp vid halv 5 imorgon.. Ska nämligen åka till stockholm imorgon med skolan, hade vi inte fått lite tid till shopping hade jag nog stannat hemma. haha så positiv, tycker verkligen synd om Ida som ska sitta i en buss med en sur Julia vilket jag antar att jag är efter att ha gått upp den tiden på dygnet ;)
 
Idag har jag iaf gjort en del, har passat tvillingarna med mamma, handlat inför imorgon, träffat ida en stund sedan tagit en kvällpromenad med fina Denise. Borde verkligen försöka sova snart.. Men tror helt ärligt inte det hjälper lär vara lika trött imorgon iaf!
 
 
Sötfisar!
 
PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0