Show me, don't tell me

Dagen började himla bra med en lång sovmorgon sedan skolan som endast bestod av en lektion idag, underbart.
Kom sedan hem kollade ett par avsnitt av skilda världar, städade mitt rum (!?), gjorde mig lite mat och nu sitter jag här och är riktigt uttråkad. Endast jag och Gordon hemma nämligen, så vad gör man? Väntar ivrigt på att det nya Vampire diaries avsnittet ska komma ut.. 
 
Kvällen lär bli lika bra om inte bättre som min morgon då jag ska träffa Hampus. Är riktigt mysväder ute murrigt och regnigt så det passar ju bra. Bara en lektion kvar imorgon sedan är det höstlov, så jävla gutt.
PUSS
 
En styck Julia och vårrullar, hur gott!?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0