Oh dear sunday

Helgen har verkligen varit toppen så skönt att knappt ha något plugg alls att göra.
Såg som sagt Taken 2 i fredags måste bara säga att den verkligen var bra, så den tycker jag absolut ni ska gå och titta på verkligen sevärd! Liam Neeson är en grym skådespelare.
 
Idag hade jag tänkt att få ungefär en miljon saker gjorda. Men känner mig verkligen inte på topp idag så jag har mest tagit det lugnt, har legat här i sängen och kollat ett tiotal skilda världar avsnitt, nu blir inte mamma glad på mig hihi. (eftersom vi egentligen tittar tillsammans)
Senare ikväll blir det Beck och besök av min underbara kille, underbart avslut på helgen.
 
Hoppas ni haft en bra helg PUSS.
 
Gottade även i mig Thai silk i fredags, så himla mumsigt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0