Just once, I would like to wake up, turn on the news, and hear...'Monday has been canceled, go back to sleep.'

Har haft en kort måndag i skolan men ändå är jag helt slut som vanligt.. Och vädret idag piggade inte direkt upp mig, fick verkligen kämpa att vakna efter jag somnat på direkten i soffan när jag kom hem från skolan..
 
Men nu har jag iaf gjort det mesta på svenskan som är tills imorgon, tänkte göra resten på håltimmen imorgon i skolan, orkar verkligen inte göra något mer nu. Sista lektionen som är fysik imorgon får man jobba på valfri plats så himla skönt att sluta vid klockan ett imorgon också. Efter skolan ska jag till körskolan och plugga lite teori, skulle egentligen åka dit idag efter skolan men orkade verkligen inte.. fy på mig!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0