hello you

Min måndag har inte varit allt för jobbigt med två lektioner i skolan och hårt jobb på projektarbetet med Ida på håltimmen. Längtar verkligen till allt klaffar med projektarbetet vi har ändå kommit en bit på vägen, blivit sponsrade av ett företag och snart hoppas vi även på att vi få ett bidrag från skolan också!
 
Har dock varit sjukt trött hela dagen och haft konstant huvudvärk.. Men är lite bättre med huvudet nu efter att ha sovit en stund. Ligger just nu i sängen med rostade majskorn och halv åtta hos mig, har det ganska gutt helt enkelt. Imorgon ska jag till tandläkaren, åh snälla rädda mig någon...
 
En Julia och en Ida för nästan exakt två år sen.
PUSS
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0