HAPPY GIRL

 
Har än så länge haft en jäkla bra fredag och jag hoppas att den bara kommer att bli bättre!
Har sånna underbara fredagar i skolan som bara består utav en enda lektion. Därefter åkte jag och pappa upp på stan för att köpa strumpbyxor och sedan åt vi lite på Sibylla, mums!
Efter stadsbesöket så övningskörde jag lite överallt, gick förvånansvärt bra idag så jag är mer än glad. Har nu precis kollat klart på första avsnittet på säsong 4 av Vampire diaries, helt underbart avsnitt är verkligen besatt av den serien!! Och lite halvt småkär i Damon också haha..

Ska snart börja packa lite smått inför Katrineholm som jag ska till denna helgen för att gå på min kusins barndop, ska bli mysigt att träffa alla igen hihi.
Ha en bra fredag!! PUSS
 
 
UNGEFÄR SÅHÄR GLAD!!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0