Good day

Har haft en himla bra dag idag och känner att jag fått en hel del gjort med. Har inte alls varit lika trött som tidigare i veckan så himla skönt att inte behöva sova när man kommer hem.
Skulle egentligen åka och plugga lite teori efter skolan på körskolan, men var helt proppfullt så det blev det inte.. Men när jag kom hem passade jag på att plugga lite på egenhand istället. Jag har även övningskört en liten sväng idag släppte av mig själv vid ishallen, för att åka skridskor en stund.
Kvällen avslutades på bästa sätt med min underbara kille. Haft en toppen dag helt enkelt!
Imorgon har jag lång sovmorgon men dock har jag körlektion tidigt på morgonen, men det är skönt att ha det gjort!

Ida och jag lyxade till det med mcd idag åh så gott det var.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0