Don't let me down

Idag hade jag verkligen ingen lust alls att cykla iväg till skolan i spöregn, hade nästan gjort vad som helst för att stanna kvar i min sköna säng. Är nästan skrämmande hur skoltrött jag är just nu..

Dagen har bestått av konstruktions plugg och till piffning av samhällskunskapen innan jag slängde iväg den till Johan.
Har känt mig som en zombie hela dagen idag är så jäkla trött, så vet knappt vad jag skrev på den där inlämningen egentligen. Somnade vid klockan nio igår.. Herregud jag är inte normal, skulle kunna sova vid denna tiden med.. Hade inte varit något problem alls.
Men ska slänga mig i sängen nu för att titta lite på skilda världar!
PUSS

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0