Bad day

Fy fan alltså vilken dålig dag jag haft, kan ha varit den sämsta på bra jävla länge. Skolan varade inte speciellt länge men kändes som år och dagar ville bara springa där ifrån.
Humöret har varit sämst och jag har verkligen mått skit idag, fattar inte vad det är med mig
min huvudvärk försvinner ALDRIG. Jag blir fan ta mig tokig. Och ett litet plus i kanten så hade jag feber när jag kom hem idag med men efter ett par timmars sömn så kändes det lite bättre med febern men huvudvärken var ju kvar såklart!!
Är bara så himla trött på saker och ting, jag orkar verkligen inte..
 
Imorgon får jag iaf träffa min fina kille, vet inte vad jag skulle göra utan dig. Min syster kommer hem imorgon också ska bli skönt, har saknat henne massor dock vet jag inte om jag gillar anledning till att hon kommer hem, vi ska nämligen göra högskoleprovet.. Herregud vad har jag gett mig in på..?
 
Hoppas verkligen ni har haft en bättre dag!
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0