A journey of a thousand miles begins with a single step

Har endast haft en lektion i skolan idag som alla andra mina fredag så skönt! Direkt efter skolan skyndade jag och ida oss till körskolan för att plugga lite teori, vi satt där i ungefär två timmar innan hon åkte tillbaka till skolan igen och jag hemåt.
Har inte hunnit med så mycket mer idag än förutom ätit fiskpinnar och makaroner haha. Ska snart ta tag i mitt fläsk och ut och springa en runda med pappa, måste komma igång igen nu!
Kvällen verkar luta mot lite bio tittande med mamma och pappa vi ska se Taken 2! Som jag längtat till att se den, ettan är ju så jäkla bra!!
Och inte nog med bio pratande så har vi äntligen bokat våra biljetter till Breaking Dawn part 2! Det blir nattbion den 13 november som tidigare filmer med bästa tjejerna, längtar!
 
PUSS
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0