Smile to the world

Idag har det varit en riktigt seg dag i skolan men det är det alla tisdagar så det var inte direkt något ovanligt. Men vi fick sluta lite tidigare från engelskan vilket passade mig utmärkt då jag skulle en sväng till kalmar för att fixa nytt pass. Hur mycket jag än försöker så blir jag aldrig bra på mitt pass.. då menar jag verkligen aldrig, heller inte på skolfoton och så vidare, kanske får börja öva lite i speglen haha!
Men som tur var hann vi även med en liten runda på stan vilket piggade upp mitt humör en hel del, fick med mig 2 nya linnen och en tshirt hem! 





Nu ligger jag här som en trött påse jordnötter och bara degar, tror jag ska slå på en film eller något. Har sovmorgon imorgon men känner mig extra trött idag så blir nog att sova tidigt iaf!
PUSS


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0