It's hard to fail but it's worse never to have tried to succeed

Idag har jag varit med min fina pojkvän en stund på dagen, var mycket välbehövligt må jag säga.
Sedan åkte jag hem för att laga mat och vila så jag slängde av mig skolkläderna och tog på mig myskläder och började med maten. Mitt i matlagandet ringer det på dörren och där får jag öppna i min rosa pyjamas eftersom jag är ensam hemma. Kände att jag ville sjunka genom jorden ett tag där för det var nämligen en hantverkare som skulle in i huset och krångla också och där hade jag Greveholm på högsta volym på tven, han måste trott jag var 5 år? haha!

Aja, ibland händer sånt också. Har precis pluggat lite fysik som är nästintill omöjligt märkte jag så nu sitter jag här i soffan och tjurar..

Imorgon är det nationella i engelska igen.. Kill me orkar inte. Men efter skolan så händer det roligheter för det är nämligen min systers födelsedag hela 22 år! Inte dåligt, vi ska ut och äta i kalmar så mysigt så.
Ska snart slänga in mig i duschen och bli ren förhoppningsvis hehe! PUSS


Fina syster!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0