Hello

Igår var jag med Hedda en sväng vilket var mycket trevligt blev upphämtad av henne med bilen sen åkte vi runt lite och snackade. Vi hade minsann mycket att ta igen då vi inte träffats på länge!
Men nu har hon åkt till turkiet, och jag säger bara fy fan vad fuskigt. Vill också! :(

Idag har det varit världens tråkväder men jag pallade mig ändå ut i rusket för att träffa en saknad pojkvän en stund.
Nu ligger jag här i sängen igen och kollar på smartare än en femteklassare, lite halvt underhållande om jag ska vara ärlig haha..
Har dock varit duktig och pluggat lite idag, imorgon väntas mer plugg verkligen skoj..



Hoppas ni har en trevlig lördag! PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0