Beautiful times

Har inte varit så aktiv här på bloggen men har helt enkelt inte haft tid. Känns som jag bara suttit och pluggat dag in och dag ut. Nationella provet i matte D är gjort, men är fortfarande lika nervös inför resultatet.. Har nu endast 3 prov kvar och sedan är det fan sommarlov så jäkla gutt!

Gårdagen spenderades med min fina vän ida, vi satt vid parken och gottade oss i solen. Sedan gick vi hem till mig och gottade i oss chips och läsk istället mums!!

Snart ska jag iväg och träffa min pojkvän vi får se vad som hittas på med honom, vi bestämde iaf att vi skulle ses halvvägs haha! ;)

Ikväll verkar planerna luta mot fröken Annies hus för lite grillmys, hur bra låter inte det liksom! hihi

Har börjat komma in i en sån där liten mysko nörd period igen, ni vet när man fastnar för något och kan bara inte släppa taget om det.
Denna veckan har jag varit och köpt 3 stycken Twilight filmer haha! Har redan kollat på två och har nog sedan dess drömt vampyr drömmar nästan varje natt..


PUSS

Kommentarer
Postat av: Heidi

Twilight fan här*

haha älskar filmerna! :D

2012-06-09 @ 20:41:13

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0