Äntligen helg!

Dagen har varit riktigt seg att ta sig igenom kan jag lova med nationella prov i engelska på morgonen och väldigt lång dag.. Sista lektionen är inte att leka med på fredagar!
Men idag hade jag minnsan något att längta till det var äntligen dags för nybro marknad, som jag älskar marknader. Dock var det lite till en besvikelse i år kändes som den var väldigt mycket mindre men kanske bara jag som växt?
Jag fick iaf mitt marknadsgodis så jag är nöjd!

Nu ska jag trycka i mig lite tacos och motvilligt kolla på hockey.. Pappa vägrar att slå på en annan kanal.. Försökte med att jag var här först men den funkade inte så bra.. Funkade dock alltid när man var liten hehe ;)

Ha en bra fredag! PUSS


Fina vänner!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0