It's the little things that makes life big

Gårdagen igår spenderades på lite olika sätt, började med en inte allt för bra morgon då jag blev på väldigt dåligt humör..
Efter timmar liggandes och bara degat i sängen tog jag tag i fläsket och träffade Annie en sväng, mycket trevligt.

Lite senare på kvällen blev det bowling med Hampus, Ida och Kim, vilket också var väldigt roligt, dock kom jag sist vilket var mindre kul haha... :(
Sedan var jag med hampus resten av kvällen, mycket mysigt. Blev en bra lördag!

Idag ska vi fira mamma som fyller år imorgon! Så nu ska jag hämta mina och sofis paket och gratta henne!!
Hoppas även på Hampus en sväng ikväll med hihi.



Puss ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Idus kaninus

Grattis grattis till deine mutter!! :D hihi hälsa henne!!!

2012-03-19 @ 11:39:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0