Every word you ever said to me

Skolan har gått väldigt fort denna veckan och det bugar jag och tackar för, så himla skönt! Nu är vi långlediga från skolan, vilket också ska bli otroligt skönt. Dock har jag åkt på en släng med feber yey.. Verkligen passande.. Känns som mitt huvud ska explodera ungefär. Fan vilken jäkla otur man kan ha..

Idag har jag verkligen sovit bort hela dagen, inte gjort något vettigt alls kan jag inte påstå!
Skulle egentligen träffa min pojkvän idag men vi får se hur det blir med det eftersom jag inte mår något vidare...

Men vilket depp inlägg det blev, jag ska minsann berätta något spännande för er! På påsklovet ska jag, min mamma och mina systrar en sväng till LONDON! Där vi ska shoppa järnet, underbart kul ska det bli, alltid velat åka dit!!!


I love you

PUSS


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0