Summetime

Var en kort dag i skolan idag så den rullade på väldigt fort. Gjorde även det sista arbetet klart på hela 2an kändes otroligt skönt! Känns helt overkligt att det snart är sommarlov det kunde dock inte komma lägligare är så jävla skoltrött!

Har inga lektioner imorgon heller för alla är inställda, så då är jag ledig, underbart.
Och inte nog med det så åker jag utomlands med min pojkvän i två veckor om bara 10 dagar!!
Härliga dagar i skolan nu, borde vara såhär varje vecka tycker jag!

Nahe, nu ska jag ta och göra mig lite mat. Första gången på länge jag knappt har huvudvärk så känner att jag måste slänga i mig lite käk och ta på mig glasögonen så det varar!!




PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0