life is too short to wake up in the morning with regrets

Helt galet vad tiden springer iväg. Idag tog 3orna studenten. Nästa termin är vi 94:or störst på skolan!? Shit knappt så jag kan tro det själv. Nästa år är det min egna tur att ta studenten liksom, när hände detta, när blev jag stor?

Känns till och med konstigt att fylla 18 om ungefär en månad. Jag menar som jag och mina kompisar har längat till detta ögonblick och nu när det är nära känns det inte ens som det är på riktigt? Hinner inte riktigt med ;)

Känner mig helt konstig idag kan inte riktigt sätta fingret på vad men är inte speciellt glad iaf! Därför passar det mer än utmärkt att mamma kommer hem med en fet Bigmac om en stund, precis vad jag behöver just nu.



Fina Hedda på hennes bal ♥

Hoppas ni får en bra fredag! PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0