Äntligen fredag!

Sitter i soffan i någon slags matkoma med Emma. Har ätit så sjukt mycket idag jag som skulle börja "mitt nya liv" haha, så gick det med det ;)
Kollar motvilligt på finalen i Let's dance har inte följt det ett dugg så inte jätte kul, men man får väl offra sig!

Idag har det varit en sjukt jobbig skoldag men ändå gick den förvånansvärt fort. Började dagen med ett svenska prov om författare. Tätt efter det gjorde vi fysikprov. Vet inte alls hur det gick, kan ha gått hur som helst men får hoppas på det bästa.

Ikväll ska jag ha familjemys båda systrarna kommer hem, hur underbart!? För jäkla nice säger jag bara. Sen idag är det bara 2 veckor kvar till skolan slutar kan inte bli mycket bättre.


Jag och min snygga vän spelar kort på världens längst håltimme.. ;)

PUSSSSS


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0