Summer?

Dagarna rullar på väldigt fort tycker jag, särskillt när man hittar på saker om dagarna. Helt sjukt att det endast är
8 dagar kvar tills min 18-årsdag! Känner att åldersnojan börja komma krypandes eller nej inte direkt men den kunde ha gjort...
Det är även snart 4 veckor sedan jag träffade mina föräldrar. Ganska konstig känsla faktiskt från att ha träffat dem inprincip varje dag. Men jag ser dem varje dag iaf på skype, haha!
Men de verkar ha det ganska bra i Indien också om man kollar på mängden de har shoppat. F U S K.
 
Vädret är inget att hurra för idag direkt så vi får väl se vad man hittar på. Just nu lockar iaf sängen mest! Och tror jag nappar på det betet!
Senare i eftermiddag kommer iaf Emma hit och även Josefine och Milian.
 
Inte en droppe regn så långt ögat kan nå......
 
Ha en bra dag! PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0