One day left

24 Juli, endast en dag kvar till min födelsedag kan knappt tro det! Är lika spänd som vanligt precis som när jag  var liten. Lite så det ska vara hihi!
 
Idag är det även min fina pojkväns födelsedag lite komsikt att vi fyller dagarna efter varandra. Så massa grattis till dig hihi.
Idag har jag även färgat håret. Tog frisören hela 2h och 30min att slinga hela mitt hår haha! Känner mig hur blond som helst. Dock fick jag tröst från Annie att jag nog inte var så himla blond som jag inbillar mig. Har ju varit mörk ett tag så det kom som en chock att se mig ljushårig!
 
Nahe nu ska jag nog försöka sova eller kanske ska jag kämpa och vara uppe till 00.01 bara för att.. hihi. Nej jag ska vara pigg imorgon när jag blir väckt av min familjs ljuva stämma av jag må hon leva! Så himla skönt att ha hela familjen hemma i Sverige igen, blir så nervös när alla är på resande fot!
 
Jag älskar dig!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0