Coming home

Nu är mina föräldrar äntligen på väg hem från Indien om jag ska vara ärlig har jag saknat dem lite. Har varit lite jobbigt att bo med mina barnvakter. Inte så att jag inte gillar min farmor och Allan men att bo med dem i 2 veckor gör jag nog inte om! ;)
Vi har haft våra upp och nedgångar tillsammans. Det har varit väldigt härligt att få mat och fika serverat ett par gånger om dagen faktiskt. Dock har jag blivit hånad för min spindel fobi...Men jag mådde nu genast lite bättre när farmor kommer in till mitt rum skräckslagen för två igelkottar haha!! Men något ska man ju vara rädd för ;)
 
Tänkte roa mig resten av kvällen av datorn då jag enligt mamma "lovat" att stanna uppe tills dem kom hem. Men inte mig emot har inte direkt så mycket annat för mig ;)
Hoppas ni har en bra fredag! PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0