Boring

Idag har jag varit på kosta outlet med mina barnvakter farmor och Allan. Är alltid kul att åka dit och titta men helt ärligt hittar jag nästan aldrig något där. Fick iaf med mig ett halsband och ett par öronhängen hem för 15 kr tillsammans inte dåligt! ;)
 
Nu sitter jag här i soffan och har verkligen skit tråkigt.. Snart börjar kronprinsessan på tv också som mina barnvakter har sett fram emot hela dagen.. Snälla rädda mig någon.. haha.
Jag får väl helt enkelt hitta på något själv men hur kul är det :(
Om det nu ska finnas något negativt med sommarlov så är det just det att alla åker iväg och reser osv. Sen sitter man helt ensam hemma tillslut som idag. Inte kul alls.
 
 
Fina syster, hade gärna bytt plats med dig nu hon är i Spanien och steker..
 
Deppigt inlägg. Adjö
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0