GOOD DAY

Gårdagen började med att tapetsera om min fondvägg och inprincip städa hela mitt rum, men efter mycket jobb så blev det äntligen klart och mycket fint blev det också!

Senare på kvällen gav jag mig ut i snöovädret för att möta hampus, efter bara några meter var hela jag dygnsur.. Jag gillar verkligen inte snö. Men efter mycket kämpades i snön för att ta sig framåt såg jag äntligen hampus och vi gick hem till honom för att värma oss och mysa. Var en mycket trevligt kväll! hihi

Idag har jag varit i kalmar och inhandlat lite nya kläder med min familj. I de flesta butikerna kryllar det redan av fina vårkläder underbart!
Pappa som alltid brukar tjata på att jag alltid shoppar för mycket handlade nog trippelt så mycket som mig, ligger kanske i generna det där?
Efter en mycket lyckad runda i kalmar så sitter jag här och försöker skriva lite på mitt svenska arbete vilket går sådär som ni kanske märker..

Men imorgon börjar äntligen vårterminen och vi får mycket bättre schema än innan, så jag ska inte klaga!
Hoppas även ni haft en mycket lyckad helg.






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0