Crazy idea

Funderar starkt på att flytta in i min garderob ett slag där trivs jag minsann som en gris i en gyttjepöl! Pojkvän och vänner är hjärtligt välkomna att hälsa på.



Blev lite ändrade planer igår, träffade Julia och Annie på kvällen istället, såg Gladiatorerna, åt chips, skrattade tills magen knöt sig på videobloggar sedan runt midnatt sprang vi ut på äventyr lämnade av Julia vid sig, sedan fortsatte jag och Annie i kylan mot Hampus. Trevlig kväll och ett mycket bra avslut.

Idag har jag inte gjort allt för mycket orkade knappt gå ur sängen, men när jag tillslut orkade röra på fläsket så slängde jag och pappa oss i bilen ner till ishallen och åkte lite skridskor. Inte mycket till händelserik dag, ändå är jag helt slut, somnar väl snart..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0