Mini julafton

Haft en skön dag på mitt underbara jullov, har inte gjort speciellt mycket precis som det ska vara med andra ord när man är ledig. Men har dock varit duktig och städat på mitt rum och små packat lite, för imorgon bär det av till Katrineholm för att fira jul med fina släkten.

Framåt kvällen så träffade jag min underbara pojkvän och vi bytte julklappar. Så har varit en liten mini julafton ikväll, han börjar känna mig allt för väl den killen märks på klapparna hihi, ja jag har öppnat dem. Ni trodde väl inte att jag skulle kunna hålla mig?!
Haft en himla bra kväll med andra ord.
Nu kan jag somna gott.
Godnatt!

Våra rätta sidor haha..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0