Andra advent

 
Fick en chock när jag vaknade idag och såg att klockan stod på 12.00! Var väldigt länge sedan jag sov så länge. Har haft en himla mysig helg som bestått av bio såg filmen Breaking dawn part 2 för andra gången, ätit himla god mat både ute och hemma, myst med pojkvännen och haft massa julmys med familjen.
 
Söndagen har inte varit mycket sämre den har hunnit med en hel del saker faktiskt. Pluggat, slagit in julklappar, kollat på när Sofi och mamma gjort julgodis, kollat på filmen Modig (himla mysig film, älskar disney) har även varit duktigt och städat mitt rum.
Kvällen avslutades med att äta kebab och nu Beck så jag klagar inte.
 
Hoppas ni haft en bra helg!
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0