19 december

Har haft en himla bra dag idag. Började
med skolan dock endast en lektion då hela 3 lektioner var inställda, lycka på hög nivå när det upptäcktes vill jag lova!

Efter skolan så cyklade jag hem slängde i mig lite mat sedan åkte jag mot Kalmar med Emelie.
Himla trevligt, vi strosade runt i butikerna, testade lite balklänningar och åt godaste maten. Kaos blev det på vägen hem då vi trodde vi hade satt oss på fel tåg hem, men det är tydligen omöjligt att göra det från Kalmar då alla går förbi Nybro, haha men ett gott skratt fick vi allt!

Nu ligger jag i sängen helt slut och kollar på serien Once upon a time, himla bra.
Imorgon går jag äntligen på jullov!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0