Time for changes

Har haft en helt underbar sista vecka på mitt sommarlov. Har varit med min fina pojkvän, träffat vänner, shoppat
umgåtts med familjen och ätit en hel del. Haft det jäkligt bra helt enkelt.
Sommarlovet kunde heller inte ha slutat på bättre sätt, idag har jag, mamma och Emma varit och shoppat järnet i Växjö. Fick med min många godbitar hem hihi.
 
Ska snart ut på en promenix med min fina vän Julia, ska bli skönt att komma ut en sväng. Dock har jag lite ont i fötterna av allt gående i Växjö men det är det värt ;)
Imorgon börjar verkligheten igen..
 
BILDER FRÅN VECKAN
 
Mat på krögers
 
Drinkkväll
 
Fika i Växjö
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0