I'm gonna leave the day behind, Don't you worry 'cause I'm gonna have a real good time

Hade en himla rolig kväll igår som jag spenderade med Denise i kalmar. Blev väldigt mkt skratt, snack och en hel del nachos med salsa kan nog vara det godaste jag ätit haha!
 
Idag har jag hunnit vara en sväng uppe på stan för återbesök hos optikern och allt verkade se bra ut. Så jag är här med nu en äkta linsbärare. Ni fattar inte känslan att se hur jävla bra som helst utan att behöva ha på sig ett par klumpiga glasögon, är så jävla SKÖNT!!!
Vad som mer händer idag återstår dock att se. Jag ska iaf packa lite för imorgon drar jag till Västervik för lite camping liv med familj och släkt ska bli så himla mysigt!
 
Mini kusinerna Selma och Alexander, som jag får träffa för första gången imorgon, Längtar!!
PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0