I will keep my head up, because I know I'll be fine

Herregud vilken träningsvärk jag har idag.... Pappa och jag testade våra nya skor igår nämligen, gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade räknat med. Så jag är jäkligt nöjd men idag kan jag seriöst knappt gå.. Får hoppas att det släppt lite tills imorgon iaf så jag slipper halvkrypa haltandes fram som idag..
 
Imorgon ska jag nämligen åka med pappa till Tranås för att träffa min syster. Ska bli riktigt kul att träffa henne igen eftersom vi bor så långt ifrån varandra blir det inte allt för ofta...men nu är hon min i hela 4 dagar!
Herregud hur ska jag klara mig i höst egentligen när min andra syster flyttar ännu längre ifrån mig än sofi..
Får helt enkelt ta vara på de tillfällen jag träffar dem hihi.
 
LOVE YOU

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0