HOME

Är nu hemma efter fyra hel mysiga dagar med min fina syster i Tranås. Dagarna har bestått av häng på stan, mysiga kvällar i soffan med massa gott, en hel del prat, en himla massa god mat och bara härligt sällskap helt enkelt hihi, underbart!
 
Ikväll lutar planerna mot min underbara vän Julia, var så himla länge sen jag träffade henne så ska bli riktigt kul. Vi har en hel del att ta igen om man säger så. Annars så ska jag bara njuta av mina sista dagar av mitt sommarlov. Men på något sjukt sätt så längtar jag ändå lite till skolan, jag menar nu räknas det ju bara nedåt mot studenten så skolan bring it on!
Har dessutom fått ett himla bra schema också, vilket gör skoldagarna skönare :)
 
 
PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0