WOOOHOOO

Äntligen påsklov måste jag säga, denna ledighet från skolan behövs verkligen, som jag längtat till denna dagen!
Är helt till mig av lycka här borta dunkar musik som bara den, tänker på hur bra kvällen kommer bli med min pojkvän. OCH imorgon är det äntligen dags att träffa sin sjukt saknade syster hur jävla underbart?!
Vi drar först till Katrineholm imorgon, sen på söndagen åker planet till LONDON för en galen shoppingweekend med tjejerna i familjen hihihi.

Dock kommer jag sakna pojkvännen och vännerna såklart, träffar ju inte dem på hela 6 dagar.. Är en sån person som kan må väldigt dåligt av saknad alltså bara det har gått någon dag får sjukt ont i magen. Känns som år och inte dagar.
Lär ju vara trött på familjen sen iaf efter av att ha umgåtts så mycket när man inte är så van vid att ha alla samlade haha, så ni lär ju ha mig som fast klistrade på er när jag kommer hem hihi.

Ha ett sjukt bra påsklov iaf alla!! PUSS


One Of Three


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0