Never let the odds keep you from doing what you know in your heart you were meant to do.

Gårdagen var toppen som först spenderades i kalmar med min fina vän för lite shopping och häng på mcd. Vi fick våra ärenden uträttade så vi åkte nöjda och glada hem igen.

Senare på kvällen träffade jag min underbara pojkvän, vilket var mer än mysigt!

Nu ligger jag här i sängen trött och utslagen utav att inte göra någonting, på något sätt så känns det som om det är söndag idag? hmm mysko. Har lovat mig själv att springa en runda idag så det får jag väl ta tag i ikväll för nu orkar jag verkligen inte! Ska fortsätta att njuta av min glass med kiwi och jordgubbar!



MUMS!
Ha en fortsatt bra lördag! PUSS


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0