Home Again

Hemma från ett par underbara dagar i London, med massa shopping, god mat och mycket skratt. Kom hem sent inatt efter mycket om och men på flygplatsen i London där något väldigt oväntat hände innan vi skulle gå ombord på flygplanet. De ropar ut i högtalarna att vi inte får gå ombord och att alla 200 passagerare ska bli kropps visiterarde en och en och de ska även gå igenom allas väskor. Har nog aldrig varit med om något sådant förut, sjukt läskigt var det iaf. När vi äntligen kom fram två timmar senare i Sverige så stod det massa poliser och väntade. Jag undrar verkligen vad det kan ha varit som hänt?
Men det är ganska skönt att vara hemma i lilla nybro igen fast jag haft det väldigt mysigt där.

Idag har jag mest tagit det lugnt och sovit, men jag har även hunnit vara en sväng på stan med min fina vän som jag saknat henne hihi.
Ska även träffa min fina pojkvän ikväll.


Kommentarer
Postat av: Idus

Hihi bäst är du!!

2012-04-12 @ 21:51:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0