Family

Undrar lite vart den här fredagen tog vägen? Vaknade upp vid klockan kvart över ett!? Och sedan dess har jag bara degat  så pyjamasen sitter fortfarande på hehe.

Ska väl snart ta tag i mitt liv och klä på mig och fixa mig lite för senare bär det av till hampus ikväll igen, för lite pizza käk och mys låter jävligt bra!

Innan vi åkte till London så var vi i Katrineholm och hälsade på släkten, vi har faktiskt fått ett nytt tillskott i den också. En liten kusin vid namn Milian, så söt så! Tog en del bilder där så här kommer några!


Lilla kusinen Milian


Underbara sockersöta Alwina försöker nå drickan med tungan, haha!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0