Lördag

Sitter och degar framför tven som jag gjort sedan jag gick upp tror jag kollat på 4 idol avsnitt nu..
Missade det igår pga. en riktig skräck upplevelse hos hampus. Vi låg i hans säng och helt plötsligt ser jag något svart på min tröja och det är en spindel.. Jag börjar skrika och hoppa runt som en galning och viftar bort spindeln, rusar ut ur rummet och totalt vägrar gå in i rummet igen innan hampus hittat och dödat spindeln. haha, tror nog nästan jag var nära en tår där, usch fy fan vad jag är rädd för spindlar! Så ja, vi missade idol igår iaf... ;) För att hitta den lilla spindeln tog ett tag då hampus lampa i taket var sönder haha! Men tillslut vågade jag mig in i rummet då spindeln var död, men tog ett tag innan jag vågade lägga mig ner alltså..

Tycker verkligen inte det känns som lördag idag utan känns som en slö söndag.. Kan bli svårt att slita sig från soffan på några timmar en dag som denna känner jag, ;)
Dock ville pappa köra motorcykel och plocka svamp kanske man skulle vara en snäll dotter och hänga med honom! (kanske)

Min fot har somnat också men kan inte riktigt röra på mig eftersom Gordon sover så sött på mina ben hihi!



Pussssss


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0