Fredag

Skönt som fan att skolveckan är slut den har inte direkt varit särskilt jobbig för vår matte och fysik lärare har varit sjuk hela veckan men jag är helt slut ändå.
Igår kom min syster hem och hon stannar över helgen underbart skönt, har saknat henne massor ♥

Imorgon blir det dock inte sovmorgon iaf, blir att gå upp vid klockan åtta för att dra ner till ishallen och träna barnen i två hela timmar. Snacka om att jag kommer somna direkt när jag kommer hem eller...
Nahe, tråkigt inlägg men känner mig inte direkt så rolig just nu har haft en piss vecka rent ut sagt...

När man var liten blev man tillsagd att vara sig själv, men när man är det idag så är man falsk.
När man var yngre ville alltid ens föräldrar att man skulle tala sanning, men när man gör det idag är det ingen som tror en och man blir kallad lögnare.
När man var liten blev man lärd att man kände sig själv bäst men nu vet alla andra mer om en, än vad man vet själv.
Hur blev det såhär?







Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0