TJA

Blivit dålig på att uppdatera men helt seriöst har jag inte hunnit, skolan tar just nu kol på mig.. Plugg varenda dag är inte att leka med.. :(

I måndags var det fysikprov och igår hade vi uppstas skrivning hela dagen.. Haha Ida och jag satt kvar sist av alla i hela aulan, så helt slut i huvudet var man efter den dagen.. Hopp vill ni att jag ska klaga lite till? Har även fast kemi, konstruktions och matteprov den senaste tiden och imorgon har vi redovising i TMS.. BLÖ :(
Vad mer? Jo jag saknar min pojkvän som fan.. Som tur är så är det snart HÖSTLOV så lite positiv måste man väl vara ;) hehe.

känner att det kanske varit tur att jag inte bloggat, har mest gått runt och varit sur över skolan hela dagarna haha ;) Och vädret??? vad är det om att det är svin kallt, blåsigt och regnit....   Fy vad jag hatar hösten och vintern.... :(:(

Aja, ska försöka få tag i ida nu så vi kan fixa klart vårt arbete.. PUSS


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0